Saturday, May 15

Alhamdulillah kami sah Husband & Wife ^^





Alhamdulillah,
everything went well

Kenduri ni kalau di ikutkan 100% family ain ber-5 ajer yg berkerah tenaga buat prep.

Takde pun sedara mara yg boleh diharap untuk jadi 2nd ketua rumah, nak handle dgn katerer, nak guide pengantin TERUTAMANYA.
So terkial2 la saye dan pengapit dan adik2 pomp wat sendiri2.

Tapi Alhamdulillah,
makanan dgrnye dpt pujian dari kebanyakan tamu-member mak especially.
HEY!Acar buah die xsoggy kan??kan??
=D
tapi ain xdpt pun rasa makanan kenduri sendiri...makanan meja pengantin pun xdpt nk rasa langsung.Pengapit kate sedap!

Takpe,
kenduri kat belah Gerik tu mmg ain bantai betul2 makan sampai kenyang haha (xmalu betul =P).
Sampai adik ckp "kak, ko org offer sume ko angguk ek"
kehkeh...
yela...kat Putrajaya xdpt makan pun..
ade paru goreng!! yam!yam! fav giler tuh! =D
ade telur kiut miut!! (kena mintak gmbr from pengapit)
udang pun sedap,
air biru pun sedap, air sengkuang cina pun sedap!

Overall it was PERFECT!! (at least for us =) )
ade cacat cela sikit n xpuas hati sikit tu biasa la rasanye kan?
lgpun bukannye kite hire wedding planner.

lega...
semua dah selesai,
alhamdulillah..alhamdulillah..
syukur =)

encik husband (bukan tunang lagi hihi) pun sangat baik untuk saye.
saaaaangat gentleman!!!
ouu~~ cair2
(hihi,kalau rasa nak muntah jgn teruskan baca =P)

ape yg dpt diperhatikan bbrp hari bersama ni,
ain ganas/kasar sket wat keje tp dia berlembut n cermat,
ain cam kalut sket sometimes tu tp die maintain cool & berfikir,
ain serious tp die take it easy,
waaah seriously macam rasa baru nak jatuh cinta!
rindu~~
(hughughug)

pada SAYA,
dielah segala2nye,
die menyejukkan hati (aura muka die lembut je-PADA SAYA ;) )

berdoa semoga perasaan ni,
rasa hati ni,
rasa hati encik suami,
rasa hati kami tetap bertaut sampai ke syurga,
rasa kasih, rasa sayang, rasa simpati, rasa hormat,
segala2nya lah!

Semoga Allah beri kelapangan pada kami untuk tetap berbakti kepada ibu bapa dan keluarga kami,

Semoga Allah beri kesabaran, ketenangan, kekuatan ain berbakti untuk encik suami.Semoga ain dapat menjadi penyejuk hati & kesayangan encik suami.

Terima kasih sudi datang memeriahkan majlis kami,
Semoga Allah memberkati hidup kami dan kalian semua.
terima kasih atas ucapan dan doa2 semua,
AMIN!

p/s:Alhamdulillah sempat solat ber-imamkan encik suami =D

Sunday, April 25

5...

Dah OK :


-Baju sanding & baju nikah complete dah ada depan mata
-Hantaran berjalan rancak -15dulang- hohoooo
-Alas dulang dr kakak ipar jaja
-Dah remind makeup artis nikah, also photographer & videographer.
-Masa pemasangan pelamin -Jumaat 3pm, tgh nikah ^^;-
-Cadar dah basuh


hurm... kena buat/follow up:
-tempah kek
-flow majlis kena email kat videographer
-bayar alat dewan n dapatkan susunan meja
-hand bouquet!
-songs to be emailed to MC

Rini cik puan jaja dtg bawa album kahwin die, cantiiiiiiiiiiiiiiiiiik sgt
pengantin primadona tuh
huhu
terpikir album seniri kang cane lak kang ek??
hopefully cantik gak cam jaja

Thanks a lot tolong bungkus koko jelly tu ye ja,
segan saye xbuat ape pun masa jaja dtg tadi

kad kahwin member ade yg xsempat nk pass kan...
hurm....esok masa balik keje kena g balik banting jap la kut...

Thursday, April 8

Menggubah Hantaran (Part 3)

Malam ni adik sambung buat hantaran (die PIC-person in charge),
saye sakan tulis kad jemputan utk kengkawan opis.

Esok mau jumpe MD mintak cuti 10hari.
Lambat kan saya apply cuti kawen?
huuuuuu

Anyways,
dah makin busy
sampai badan punye alignment pun dah senget ni semalam
kena g maintenance kut ujung minggu nih

tinggal 21 hari je lg~

dokidoki!
hihi

owh encik tunang buzz@Y!M
yeah yeah~

------------------------------------------------------------------------------------

Gambar hujung minggu ritu....

Tangan yg kreatif-tgn ino lee =P, tgn i kematu huhu




Mak ngah potongkan langsir, kena potong gmbr la sbb xbertudung la sumenye kan


Yang bakal naik atas dulang


Gambar rini...
Confidential sebenanye nih =P


Separate by department


------------------------------------------------------------------------------------

Tuesday, February 9

PANIC!!

bole tak cuak tetibe sbb ingatkan blan depan nk kawen??

haiyoh bikin sakit jantung....

tudung utk nikah xde lg lak tu, tp mungkin ambil yg simple2 biasa je kut =P

LESS IS MORE!!
saye malas nak cari sakan dah kut, unless ade *ehem* sponsor

hehe

Sunday, February 7

Happy Anni~ ^^



Dear,
Thank you,
I love you,
I heart you,

Alhamdulillah kamu jodoh saye

p/s: ayat2 cinta lain kite telepati ye? =D

Wednesday, January 6

3-3-3 to go


3months 3weeks 3days to go
utk jadi satu ^-^v

amin,
semoga dipermudahkan segala urusan
insyaAllah